Robin Victor en Dieter Vangeenberghe | 46e Wervik rally | VAS

De rally van Wervik was de thuis rally van mijn co-piloot Dieter Vangeenberghe en zijn sponsors die dit jaar op de wagen staan dus dit was een rally die moest op ons programma staan 😂. 

De eerste boucle was het aftasten wegens ik de kp’s niet in mijn hoofd kreeg en ze door elkaar sloeg dus ik was echt afhankelijk van Dieter de nota's kwamen vlot maar ik had zelf een slechte start naarmate de dag ging het tempo omhoog we hadden toen al besloten om gewoon onze steek te rijden en uit te rijden. 

Kp6 had ik het ritme gevonden en durfde ik het gas langer openhouden en de rem later in te duwen tot het moment eraan toe kwam dat de motor niet meer wilde mee werken. Na de kasseien in Geluwe een kleine plof en draaide de wagen maar op 3 cilinders meer met veel witte rook tot gevolg dus opgave voor ons. 

De volgende rally weet ik nog niet ik hoop TBR daar waar mijn broer Wesley Victor voor het eerst de nota's zou verzorgen. We doen er alles aan om daar aan de start te komen.

Bedankt aan alle helpers van het Loco Racing mijn familie en vrouw alsook Dieter Vangeenberghe en alle sponsors. Tot de volgende 🏁🏁

Tekst: Robin
Foto's: Jan Pannekoecke