Brecht Deprez en Deckmijn Jurgen | 29e 6 Uren van Kortrijk | VAS | 2C


Bij de start van dag 1 op kp lavano bij het ingaan van de onverhard had ik snel het gevoel dat er iets niet juist was . Er was een triangel afgebroken en zo zijn we op een berg van stenen geschoven . Gelukkig weer achter uit kunnen rijden en we hebben de wagen eerst aan de kant gezet om te kijken hoe groot de schade was. De schade bleek te groot om nog in de aanval te gaan en we hebben beslist om de kp gewoon rustig uit te rijden , en zo naar service te gaan waar ze alles hebben kunnen herstellen.

Op zondag morgen eerst een korte service en dan naar 1 kp.  We kwamen toe en de kp lag stil door een sortie en hebben we alternatief moeten doen naar kp 2. Bij de start wisten we dat het moeilijk zou worden om terug te komen na ons tijdverlies de eerste dag. Maar we hebben  iedere keer plaats gemaakt voor Stijn Naert met de saxo die een heel stuk rapper was dan wij.

Zo verloren we veel tijd. We hebben de dag af gesloten op een 16 plaats in onze div.2  En een 8ste plaats in klasse C en 100 plaats algemeen.

Ik was copiloot van dienst omdat Brecht nog veel moet leren. Ik heb hem bijgestaan om alles wat aan te leren zoals nota's maken en het roadbook volgen. Nu is het aan hem om volgende jaar verder te doen en ik wens hem daar verder veel plezier in en dat hij nog veel mooie rally's kan rijden.

Ik kom terug met de fiat stilo aan de start in 2023Moorslede   zal de eerste worden.
Ook wil mijn ik mijn vaste copiloot Hans Willem bedanken om mij bij te staan, hij heeft super werk gedaan . Jammer dat we weer zo veel problemen hadden op de Fiat Stilo.
Maar we komen er sterker uit. Nu gaan we heel de wagen uit elkaar halen en alles vernieuwen en hopen dat het dan eens mee zit met mijn Fiat.


Bij deze wil ik al mijn sponsors die mijn hebben gesteund. Nog eens bedanken voor het mooie seizoen.

Tekst: Deckmijn Jurgen
Tekst aanpassing: P Houthoofd
Foto's: Jan Pannekoecke