Delbaere Angelo en Soete Stijn | 29e 6 Uren van Kortrijk | VAS | 3H

 


Na een pauze sinds mijn thuisrally in Wervik had ik er terug zin in om het seizoen in schoonheid af te sluiten samen met mijn teamgenoot Jensy Leys, die trouwens klasse kampioen divisie 3 en klasse 3h is geworden. 

Ik hou van dit soort weersomstandigheden, hoe vetter hoe prettiger 😄. 

Zaterdag zijn we de Lavanoproef goed doorzwommen en had ik er een goed gevoel bij om zondag van start te gaan.
Met een regelmatig tempo hebben we zonder veel problemen of missers het zondagsgedeelte van de rally al schuivend kunnen uitrijden. Met een 45e plaats algemeen ben ik tevreden terug met ons team  richting het thuisfront afgezakt. 



Bij deze wil ik de organisatie bedanken voor de prachtrally, ook de massa supporters langs de proeven die in deze barre weersomstandigheden erbij wilden zijn, dikke chapeau en tuurlijk gans mijn team en sponsoren 1000 maal dank! 


Tot in Moorslede voor onze volgende afspraak met de lekkere Vlaamse rallywegen. Bedankt voor alles en see you in 2023.

Tekst: Delbaere Angelo
Foto's: Jan Pannekoecke