Legend Boucles @ Bastogne | Paul en Laetitia Fraikin


Donderdag 2 februari, op naar de admistratieve en technische keuring in Bastogne, nummer ophalen.

Vrijdag komt de rest van de crew, we kunnen gaan verkennen als iedereen geïnstalleerd is, daarna om 19.00 uur de verplichte parade. Heel leuk voor de toeschouwers maar voor ons wat minder en hoeft niet. Rond 22u eindigt hier onze eerste dag dan maar douchen en in bed. 

Zaterdag, we kunnen er in vliegen de eerste 2 kp's rij ik op de opgelegde snelheid van 65km. Veel te traag, ze steken ons voorbij in de "Slow Zone", hier klopt iets niet zegt Johnny. Tijdens de eerste ronde op de derde kp rij ik zoals het hoort, ik win daar door 12 plaatsen. Dan maar op naar de 2de ronde van 5 kp's in het donker. Ik zie geen steek voor mijn ogen, om het verhaal wat leuk te maken laat onze leeslamp ons in de steek. zelfs de verstralers zijn er jaloers op en vallen ook uit. Op de service wordt alles gefixt door onze mechanieker Mark en zijn bende.
We gaan slapen. 

Op zondag, de laatste dag, de max, dachten we, onverhard in en door de bossen. Yes ! Maar helaas is het om alles kapot te rijden in die bossen, schandalig dat ze ons daar door sturen. We komen toch op het podium zonder blikschade. Nog een frietje stekken samen, nakaarten over een geslaagd weekend in en rond Bastogne en dan terug naar huis. Een geweldig weekend een ervaring rijker de lange verbindingen en het zotte onverhard neem je erbij. 

Dank aan de supporters

Bericht en foto's: Jan Pannekoecke