Een terugblik en de toekomstplannen van Xenia Dumortier

Seizoen 2023 zit er na de TBR shortrally voor mij al op. Ik kijk terug op een tof seizoen met leerrijke momenten, alsook met nieuwe ervaringen. 

Ik was niet enkel co, maar deed ook de service bij mijn vader zoals gewoonlijk. Dit seizoen was ik ook co bij Kenneth Geldhof tijdens de rally van Wervik. (Waarvoor dank aan rallyteam Geldhof!)

Intussen zitten we niet stil en zijn we bezig met de bouw van nog een nieuwe wagen. Rallyteam Vulle Tote breidt uit met nog een e36 in de familie.

Jaren droomde ik om mee te gaan met mijn vader als co-piloot. Hoe meer ik erin zit, des te meer het kriebelt om nu zelf ook eens te rijden. 

Ik hoop tegen Moorslede klaar te zijn, zodat ik kan starten met mijn debuut als piloot in mijn eigen gemeente. Tijdens de vaste wedstrijden zoals Monteberg rally en TBR shortrally zal ik nog steeds te zien zijn als co-piloot met mijn vader.


02e TBR Motul Shortrally                             | 09-07-2023 |     Oekene

#28 Dumortier Serge en Xenia Dumortier-BMW E36-3H
~78e algemeen. ~37e. VAS Div 3 ~15e. Klasse 3H

47e Rally van Wervik                                     | 10-06-2023 |     Wervik
#72 Geldhof Kenneth en Xenia Dumortier-BMW 325i E30-3H
~59e algemeen. ~35e. VAS Div 3 ~08e. Klasse 3H

51e Station Le Seau Monteberg Rally           | 07-05-2023 |     Poperinge
#118 Dumortier Serge en Xenia Dumortie-BMW E46-3H
~92e algemeen. ~54e. VAS Div 3 ~10e. Klasse 3H