Enrique Bouckhuyt en Pieter Soetaert | 30ste 6 Uren van Kortrijk | VAS | 3H


We hebben de vettige 6 Uren van Kortrijk overleefd. 

Zaterdagavond zijn Pieter en ik goed gestart op de befaamde kp Lavano. Daar hebben we ons goed geamuseerd. 

Zondag waren we terug vlot gestart aan de 1ste kp (Aalbeke). Op de 2de kp (Marke) zijn we net voor het einde in een ZEER vettige bocht in de gracht gegleden. Hierdoor was de draagarm linksvoor getoucheerd waardoor we op Kp3 (Rollegem) niet meer verder konden. Het service team van LoCo Racing had de nieuwe draagarm in No Time gestoken waardoor we een herstart konden doen. Dus zo reden we de 6 Uren van Kortrijk verder om gewoon te kunnen finishen en vooral om ons verder te amuseren.  Dit was ook de laatste rally van seizoen 2023 voor mij. Het was een zeer leerrijk eerste seizoen. Op naar het volgende ( met wat kleine uiterlijke aanpassingen)! 


Bedankt Pieter Soetaert voor de nota’s ! 

Hierbij wil ik ook Imen Tack bedanken om alle voorgaande rally’s de nota’s goed voor te brengen!! En ook wil ik iedereen bedanken die mij geholpen/gesteund heeft om mijn droom te kunnen waarmaken! 

Tot slot wil ik ook alle sponsors bedanken voor het vertrouwen. Zonder hun geen rally! 
Tot volgend seizoen !!