Thalia Decruyenaere | Jaaroverzicht


Ik begon samen met Stefaan Notredame met de Renault Clio RS Ragnotti in het 51ste Station Le Seau Monteberg Rally en eindigde op een verdienstelijke 7de plaats in 2D klasse en 78ste algemeen. Gelukkig mocht ik daarna mijn grote droom vervullen in de 59ste Ardeco Ypres Rally. Hier eindigden we in de Kattestad op een mooie 5de plaats in klasse NCE en 61ste algemeen.


Hierna mocht ik met Rudy Dozie meerijden als voorwagen in de ORC-rally.

Ook met Rik Vannieuwenhuyse en Philip Eggermont heb ik mogen meerijden op een test in Moorslede. 

Vervolgens mocht ik Mitch Van Oplynes in een Citroën Saxo VTS vergezellen tijdens de 47ste Rally van Wervik en hier eindigen we op de 4de plaats in klasse 3F en 46ste algemeen.


Op de shakedown van de 63ste Omloop van Vlaanderen mocht ik in het rechterzitje zitten van Stijn Naert in zijn Citroën Saxo VTS.



In de zomermaand juli stond ik samen met Bjorn Willaert in een Renault Clio RS ingeschreven in de tweede TBR Motul Shortrally maar de Clio was niet klaar door omstandigheden, dus hebben we dan maar beslist om de 22ste Hemicuda Rally te rijden. In Koekelare eindigden we op een 4de plaats in klasse 3G en 43ste algemeen.



Mijn laatste rally van dit seizoen was samen met Nico Rogiers in een Renault Clio RS en dit tijdens de 30ste 6 Uren van Kortrijk. Hier eindigden we op een mooie 8ste plaats in klasse 2D en 88ste algemeen.


Wat een schitterend rally-jaar! Ik leerde heel wat bij, beleefde veel mooie momenten en leerde nieuwe mensen kennen. Stuk voor stuk toppers!

See you next year! 

Bedankt aan mijn hoofdsponsor.