Deprez Dieter en Deprez Brecht | VAS | 3de Shortrally TBR | Fiat Panda Abarth | 3F


Mijn derde rally  ooit als piloot met de Italiaanse dame

Op zaterdag begonnen we met de gekende verkenningen en technische keuring waar al snel het gekende probleem opdook coupe circuit vast (voor de niet rally mensen dit is een trekkabel die de batterij sleutel in de wagen kan afschakelen van buiten af )
Die heb ik dan afgetrokken na keuring op service heb willen kruipolie inspuiten en knak kabel af, gelukkig kunnen herstellen door het verkrijgen van een nieuwe dankjewel aan het team van Han De Bock.

Zondag:
Bouclé 1  kp 1/2
Gestart op toyo banden en  zowel op kp 1 of 2 totaal geen goed gevoel. Dan maar wisselen op de service want het gevoel was echt niet ok. 

Bouclé 2 gestart op de malatesta banden waar het gevoel vanaf de 1ste situaties direct anders was.
Stelselmatig kon ik het tempo opbouwen aangezien  ik nu wel grip vond.
Kp2 was direct wat ik wou en zat het tempo veel beter op de haarspeld de prethendel de sfeer zat super in de wagen.

Bouclé 3 
Kp1 startte vol vertrouwen tot we opgehouden werden door voorgaande zware sortie en de proef stil werd gelegd, op deze momenten telt maar 1 ding elkaar bijstaan en de zorg samen met andere piloten en co-piloten en baanposten in afwachting tot de hulpdiensten.
Veel courage succes aan het getroffen team goed herstel op zo een momenten ben je toch wel in andere mindset.
Hierbij wil ik ook de toeschouwers die te dicht kwamen dat ik afblafte omdat er mensen tussen zaten die filmden op een ander zijn misèrie.  
Wat niet respectvol is, hierbij mijn excuses 
Dan maar kp2.  
Proberen de Knop omdraaien en draad terug oppikken... Wat ook wel lukte. 

Bouclé 4  
Werd het tempo aangehouden. 
Tot aan de finish kon niet anders want de snelle Adam startte achter ik .
Tevreden aangekomen op een 77ste plaats en 4de in de klasse na toch wel kanonnen. Waar ik niet aankan, we maken progressie en we hebben genoten van de dag.
 
De panda deed het goed en gaf geen kick, Brecht Deprez dankjewel voor de nota’s. 
Service crew en Jochem Kindt Michael Huyse. Dankjewel voor dit weekend 

Sponsors 
  • Malatesta banden 
  • Wim Deprez san/cv
  • Stijn Callewaert. San/cv
  • Samuel de Vrieze woodconstruct 
  • Thorracingseats
  • Max-rens 
Alle vrijwilligers van de TBR rally toppers 1voor1.