Desmedt Peter en Stevelinck Jurgen | Short Rally van Kasterlee | VAS | Citroën Saxo VTS | 3F

 

DS-RallyTeam meldt met pijn in het hart dat wij niet aan de start zullen staan van de Shortrally Kasterlee.

We wensen uiteraard iedereen een goede start en een veilige aankomst.
Na de tussen controle bij de neuro-chirurg gisteren werd gezegd dat ik zeker nog tot 8/10 mijn harnas dragen moet en rustig moet blijven, momenteel is rally rijden geen optie. De breuken moeten volledig genezen en het bot moet terug hard zijn vooraleer ik in een rally auto mag kruipen, zeker als ik ooit nog rally zal willen rijden.
Dit nieuws komt als een mokerslag, het rijden, de sfeer, de beleving, de adrinaline is iets waarvoor ik leef, mijn co-zitje is heilig voor ik. Mijn echte pijnstiller voor alle problemen mag ik voorlopig niet innemen.
😪
In de garage staan/zitten zal momenteel het enigste rally gebeuren zijn, de Peugeot onverhard afwerken, de saxo verder opbouwen, foto’s volgen.
Het komt goed en we komen terug!!!
Een dikke merci aan iedereen voor alle steun.
Ook alle lof aan onze sponsors, voor het begrip, de steun, de babbels, ….
  • SE Packaging BV
  • Saïd El Kaddouri
  • Belgian Cacao
  • Jessie Claeys
  • Stone Senses
  • Rolf Verhaeghe
  • Aquiles NV
  • Ceramico
  • optiek Dejavu
  • GG Recup
  • Jacalis
  • Eva's Grand Café
  • Transport Brille
  • Logiegrafix
  • Sir Chill Gin
  • Frituur/ Eethuis Sjamayee
  • ZJUST
  • Dominique Geenens
  • Declercq Stortbeton NV
  • Polle Declerck PaXtory
  • Gilles Ix
  • Peter Ix
  • PRP
  • Aclima
  • Immo Habitat