Robin Victor en Wesley Victor | 51e Station Le Seau Monteberg Rally | VAS | 3H

 


Als we vragen naar het doel van hun inschrijving, aan het duo Victor. Is het antwoord zoals gewoonlijk oprecht. "De Monteberg Rally had ik één doel en die was finishen!"

"Vorig jaar had ik een zware indruk van de prachtige omgeving en de mooie kp's maar moest ik helaas in de eerste boucle al opgeven met cardan breuk", vervolgt Robin.

"Dit jaar zat mijn broer Wesley Victor in het rechter zitje en geen haar op ons hoofd die dacht aan opgave dit jaar.

De eerste boucle waren we vlot maar voelden we aan de wagen dat ze niet haar volle vermogen gaf waardoor er heel wat frustraties voor mij bij kwamen en hierdoor enkele foutjes en vloek momentjes heeft gegeven." Verteld ons een teleurgestelde Robin.

"We moesten dus roeien met wat we hadden hierdoor geen mooie tijden maar wel wat meer plezier en zijwaartse fun. Helaas was het weer ook heel onvoorspelbaar waardoor het vertrouwen er niet 100% was. Maar we hebben het gedaan we zijn gefinisht een hele prestatie voor ons! Bedankt aan het Loco Racing team voor de vlekkeloze service, hulp en raad! Alsook dikke proficiat aan mijn broer Wesley Victor voor de perfecte nota's."


De volgende is de orc rally.

Tekst en foto's: Jan Pannekoecke